6.29ВC
vrijdag
Offerte aanvragen

Werken bij

Werken bij

Ben jij opzoek naar een leuke afwisselende (bij)baan voor deze zomer of zoek je juist iets vast? Misschien doe je dit jaar wel examen en heb je één extra lange zomer vakantie, waarin je graag de handen uit de mouwen steekt! Solliciteer dan nu op één van onze openstaande functies. Bij ons krijg je een salaris boven horeca CAO, vakantiegeld, ga je meet met personeelsuitjes, deel je mee in de fooi welke 100% onder de medewerkers wordt verdeeld o.b.v. gewerkte uren en heb je een eigen plek in ons team waarbij de lijnen kort zijn en de sfeer goed. Combi-functies zijn indien gewenst ook mogelijk, zo kun je bijvoorbeeld de ene dag op het strand werken en de dag daarna in de bediening je energie kwijt.

Vul het formulier op deze pagina in en vermeld in je sollicitatie in welke (bij)baan je interesse hebt. We zullen vervolgens contact met je opnemen en wie weet ben jij deze zomer deel van ons team!

Enthousiaste Organiser Gezocht!
Ben jij de sociale en administratieve duizendpoot die we zoeken? En lijkt het je leuk om je in te zetten voor één van de beste bedrijven van Drenthe (wij zijn finalist 2024!)? Heb je een passie voor het organiseren van onvergetelijke feesten, partijen en bruiloften? Lees dan snel verder, want wij hebben de perfecte baan voor jou!

Wat ga je doen?
• Als organiser ga je in gesprek met onze feestvierders in spé. Of het nu gaat om verjaardagen, bruiloften of bedrijfsfeesten, jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt.
• Je stelt offertes op en past ze aan totdat zelfs de meest veeleisende gast tevreden is.
• Je houdt onze mailboxen in toom en verwerkt alles netjes in diverse systemen. Je bent als een soort mailbox-Mary Poppins.
• Je onderhoudt nauw contact met bruidsparen, ceremoniemeesters, leveranciers en ons fantastische team. Maar vooral met onze gasten, want zonder hen geen feest!
• Naast de voorbereiding behoort het ook tot de mogelijkheden om in de uitvoering je feestje mee te pakken. Dus klaar met de voorbereiding? Tijd om je feesthoed op te zetten!

Wat vragen wij van jou?
• Ervaring in de sales is een pré. Kun jij iemand een ijsje verkopen in de winter? Top!
• Ervaring met het organiseren van bedrijfsfeesten, etc. is een pré. Feestbeest gezocht!
• Affiniteit en/of ervaring met bruiloften is een pré. Jij bent de liefde-goeroe.
• Je bent sociaal en administratief sterk. Je hebt altijd een praatje klaar en je paperassen op orde.
• Je kunt goed zelfstandig werken en je eigen agenda beheren. Multitasken is jouw tweede naam.

Wat bieden wij?
• Veel vrijheid in eigen agendabeheer en inbreng. Jij bent de baas over je eigen tijd.
• Een enthousiast en ondersteunend team. Samen maken we er een feestje van!
• De mogelijkheid om bij te dragen aan iets waar mensen plezier van beleven. Jouw werk = blije mensen.
• Flexibiliteit om zowel in dienst (uren in overleg) als op ZZP-basis te werken. Jij kiest wat het beste bij je past.
• Mogelijkheid om deels vanuit huis te werken. Pyjamadagen zijn toegestaan!

Optioneel?
• Ben jij een social media ninja? Dan kun je je ook uitleven op onze kanalen!
• Het organiseren van openbare evenementen op onze locatie behoort ook tot de mogelijkheden. Denk aan trouwbeurzen, beachparty’s, oktoberfest, en meer. Feestvieren zit in je DNA.
• Zijn bruiloften helemaal jouw ding, maar heb je iets minder met de andere evenementen? Geen probleem! We gaan graag met je in gesprek. Andersom? Ook goed! Wij passen ons aan aan jouw feestvoorkeuren.

Klaar om je talenten in te zetten en het leven van anderen te verrijken met onvergetelijke momenten? Stuur het contactformulier hiernaast in of stuur je CV en motivatie naar info@paviljoennijstad.nl o.v.v. “sollicitatie organiser” en wie weet word jij onze nieuwe organiser! Voor vragen kun je zowel per mail als telefonisch contact opnemen met Bram: 0528 – 74 14 14.

Floormanager – minimaal 18 jaar

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie in de horeca waarbij je een belangrijke rol speelt in het aansturen van een enthousiast team? Dan is deze vacature voor Floormanager bij Paviljoen Nijstad iets voor jou! Gezien de aanhoudende drukte en de uitbreiding van ons pand zijn wij op zoek naar versterking van ons huidige team floormanagers waarin we ruimte hebben om dit 4-tal uit te breiden naar een 5-tal.

Bij Paviljoen Nijstad bieden we meer dan alleen een baan. We bieden een dynamische werkomgeving waarin je de kans krijgt om je talenten te ontplooien en jezelf te ontwikkelen. Als Floormanager ben je een essentieel onderdeel van ons team en krijg je de kans om een verschil te maken in de gastervaring.

Wat bieden wij:

  • Een salaris boven de horeca CAO
  • Vakantiegeld
  • Personeelsuitjes om het teamgevoel te versterken
  • Een eerlijk fooisysteem waarbij 100% van de fooi onder de medewerkers wordt verdeeld op basis van gewerkte uren
  • Een eigen plek in ons team met korte communicatielijnen en een goede sfeer
  • Flexibele werkuren van 28 tot 38 uur per week (in overleg)

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Inwerken van nieuw personeel en zorgen voor een goede introductie in ons team
  • Controle en planning van het personeel
  • Leidinggeven op de werkvloer en zorgen voor een soepele operationele gang van zaken
  • Maken en controleren van tafelplannen om een optimale gastervaring te garanderen

Wie zoeken wij:

  • Je hebt ervaring in de horeca en bij voorkeur ook in een leidinggevende rol
  • Je bent communicatief sterk en weet hoe je een team moet motiveren
  • Je hebt oog voor detail en kunt goed plannen en organiseren
  • Je bent stressbestendig en kunt goed omgaan met drukke situaties
  • Je hebt een passie voor gastvrijheid en streeft altijd naar de hoogste kwaliteit

Herken jij jezelf in dit profiel en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Solliciteer dan nu en wie weet verwelkomen we jou binnenkort in ons team bij Paviljoen Nijstad!

tal dagen (zowel flexibel al vaste dagen mogelijk) is in overleg.

    Solliciteren

    Voeg hier je CV toe -->